Алматы қаласы Білім басқармасының
«№19 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 382-40-26
Есепші бөлімі:
+7 (727) 382-38-59
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Түсінік хат. Пояснительная записка.
02
қараша
2020

Түсінік хат. Пояснительная записка.

Түсінік хат


      Қазіргі уақытта инклюзивті білім беру мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудегі жетекші бағыт болып табылады және білім беру саласында өзіндік қажеттіліктері бар.

      Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті - Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Жолдауында «мүмкіндігі шектеулі азаматтарымызға назар аударуды күшейту керек. Олар үшін Қазақстан кедергісіз аймаққа айналуы тиіс. Біздің алдымызда және қоғамда біздің көп адамдарға қамқорлық жасауымыз қажет» делінген. Республикада инклюзивті білім берудің дамуы «Мүгедектердің құқықтары туралы конвенцияны» жүзеге асыру аясындағы «Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы» мен «Инклюзивті білім беруді дамытудың ұлттық іс-қимыл жоспарында» көрініс тауып отыр.

      Инклюзивті білім - жалпыға бірдей білім беруді дамыту үдерісі, ол барлығына, оның ішінде ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға арналған білімге қолжетімділікті білдіреді. Инклюзивті білім берудің негізі - балаларды кемсітуді болдырмайтын және барлық адамдармен тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, сонымен бірге ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға қажетті жағдай жасайтын идеология.

      Әдістемелік ұсыныстарды әзірлеудің негізгі мақсаты - инклюзивті білім беруде

ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту үдерісін ұйымдастыруға

қойылатын талаптар жүйесін құру. Инклюзивті білім беруді дамытудың

тұжырымдамалық тәсілдері адам құқықтары саласындағы ірі халықаралық

құжаттарға, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларына

сәйкес әзірленді. 




Пояснительная записка


     В настоящее время ведущим направлением в обучении и воспитании детей с

ограниченными возможностями здоровья и особыми образовательными потребностями является инклюзивное образование.

    В Послании Первого Президента Республики Казахстан — Елбасы Нурсултана Абишевича Назарбаева «Казахстанский путь — 2050: Единая цель, единые интересы, единое будущее» отмечается, что необходимо «усилить внимание нашим гражданам с ограниченными возможностями. Для них Казахстан должен стать безбарьерной зоной. Позаботиться об этих людях, которых немало, — наш долг перед собой и обществом». Развитие инклюзивного образования в республике нашло отражение в «Государственной программе развития образования», в «Национальном плане действий по развитию инклюзивного образования» в рамках выполнения «Конвенции о правах инвалидов».

     Инклюзивное образование — процесс развития общего образования, который

подразумевает доступность образования для всех, в том числе и для детей с  

образовательными потребностями. В основу инклюзивного образования положена

идеология, исключающая любую дискриминацию детей и обеспечивающая отношение ко всем людям как к равным, но и при этом создает необходимые условия для детей, которые имеют особые образовательные потребности.

     Главной целью разработки методических рекомендаций является изложение системы требований к организации процесса обучения детей с особыми образовательными потребностями в условиях инклюзивного образования. Концептуальные подходы к развитию инклюзивного образования разработаны согласно основополагающим международным документам в области прав человека, а также действующего законодательства Республики Казахстан.