Алматы қаласы Білім басқармасының
«№19 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 382-40-26
Есепші бөлімі:
+7 (727) 382-38-59
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Бос лауазымдық орынға конкурс/ Конкурс на вакантную должность
10
тамыз
2022

Бос лауазымдық орынға конкурс/ Конкурс на вакантную должность

Алматы қаласы Білім басқармасының «№19 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі төмендегі бос лауазымдық орынға конкурс жариялайды:
  1. Орналасқан жері – Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  2. Пошталық мекен-жайы - Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  3. Телефон нөмірлері – 8 (727) 382 40 26, +77077617801
  4. Электрондық пошта мекен-жайыschool_o19@mail.ru 
  5. Көрсетілген бос және (немесе) уақытша бос лауазымы бар білім беру ұйымының атауы – «№19 жалпы білім беретін мектеп» КММ 
  6. Еңбекке ақы төлеу мөлшері, сағаты – 150-300 мың аралығы, 
  7. Тұрақты бос лауазымның атауы – 
Физика пәні мұғалімі (оқыту тілі-орыс тілінде) 16 сағат
Химия пәні мұғалімі (оқыту тілі-орыс тілінде) 16 сағат 
Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі  16 сағат    
  1. Негізгі функционалдық міндеттері:
  2. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
  3. білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
  4. білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе «учитель/мұғалім» тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
  5. білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
  6. пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
  7. бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
  8. журналдарды (қағаз немесе электрондық) толтырады;
  9. оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
  10. оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
  11. білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
  12. оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
  13. білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
  14. инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
  15. ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
  16. арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
  17. интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
  18. әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
  19. ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
  20. ата-аналарға кеңес береді;
  21. кәсіби құзыреттілікті арттырады;
  22. еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
  23. білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
  24. ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
  25. тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
  26. білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
  27. еңбекке ақы төлеу мөлшері мен шарттары – 150-300 мың аралығы;
  28. белгіленген бос және (немесе) уақытша бос лауазымның атауы – 
физика пәні мұғалімі (оқыту тілі-орыс тілінде)
химия пәні мұғалімі (оқыту тілі-орыс тілінде)
орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
  1. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген кандидатқа қойылатын біліктілік талаптары:
  2. тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық  және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.
  3. және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.
  4. педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.
  5. Құжаттарды қабылдау мерзімі – 11.08.-25.08.2022ж.
  6. Конкурс өткізу уақыты – 26.08.2022ж.
12)    Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жаряланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.
  1. Қажетті құжаттар тізбесі:
  2. конкурсқа қатысу туралы өтініш;
  3. жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар  сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
  4. кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекен-жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
  5. педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
  6. еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
  7. «денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» қазақстан республикасының денскаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № қр дсм-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімілінде № 21579 болып тіркелген).
  8. психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
  9. наркологиялық ұйымнан анықтама;
  10. соттылықтың болмауы туралы анықтама;
  11. туберкулезге қарсы ұйымнан анықтама;
  12. ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

__________________________

Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №19" Управления образования города Алматы объявляет конкурс на замещение вакантных должностей:
  1. Адрес – город Алматы, Медеуский район, улица Ришата и Муслима Абдуллиных, №11
  2. Почтовый адрес – город Алматы, Медеуский район, улица Ришата и Муслима Абдуллиных, №11
  3. Телефоны – 8 (727) 382 40 26, +77077617801
  4. Адрес электронной почты – school_o19@mail.ru
  5. Наименование организации образования, имеющей указанную вакантную и (или) временно вакантную должность – КГУ «Общеобразовательная школа №19» 
  6. Размер оплаты труда, час – 150-300 тыс.
  7. Наименование постоянной вакантной должности – 
Учитель физики (язык обучения-русский) 16 часов
Учитель химии (язык обучения-русский) 16 часов
Учитель русского языка и литературы 16 часов 
  1. Основные функциональные обязанности:
  2. осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования;
  3. способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;
  4. воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения «учитель/мұғалім»;
  5. использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся;
  6. составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;
  7. проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями;
  8. заполняет журналы (бумажные или электронные);
  9. использует современные информационно-коммуникационные технологии в учебном процессе;
  10. использует в учебном процессе простое программное обеспечение и приложения информационно-коммуникационных технологий;
  11. обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования;
  12. участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;
  13. изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;
  14. создает условия для инклюзивного образования;
  15. адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями;
  16. в специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета;
  17. организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов;
  18. участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;
  19. участвует в педагогических консилиумах для родителей;
  20. консультирует родителей;
  21. повышает профессиональную компетентность;
  22. соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
  23. обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;
  24. осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;
  25. заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;
  26. прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников
  27. размер и условия оплаты труда – от 150 до 300 тыс.;
наименование установленной вакантной и (или) временно вакантной должности – 
Учитель физики (язык обучения-русский)
Учитель химии (язык обучения-русский)
Учитель русского языка и литературы
  1. Квалификационные требования к кандидату, утвержденные типовыми квалификационными характеристиками педагогов:
  2. высшее и (или) послевузовское педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю без предъявления требований к стажу работы или техническое и профессиональное педагогическое образование по соответствующему профилю.
  3. и (или) педагог-мастер за стаж педагогической работы высшего уровня квалификации при наличии – 5 лет.
  4. не менее 2 лет для педагога-модератора, не менее 3 лет для педагога-эксперта, не менее 4 лет для педагога-исследователя.
  5. Срок приема документов – 11.08.-25.08.2022г.
  6. Время проведения конкурса – 26.08.2022г.
  7. Объявление о проведении конкурса начисляется со следующего рабочего дня после последнего объявления.
  8. Перечень необходимых документов:
  9. заявление об участии в конкурсе;
  10. документ, удостоверяющий личность, либо электронный документ, полученный из сервиса цифровых документов( для идентификации);
  11. заполненный личный листок по учету кадров (с указанием фактического места жительства и контактных телефонов-при наличии);
  12. копии документов об образовании в соответствии с квалификационными требованиями к должности, утвержденными типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
  13. копия документа, подтверждающего трудовую деятельность (при наличии);
  14. справка о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности министра здравоохранения республики казахстан от 30 октября 2020 года № мз рк-175/2020 «об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения» (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 21579);
  15. справка с психоневрологической организации;
  16. справка с наркологической организации;
  17. справка об отсутствии судимости;
  18. справка с противотуберкулезной организации;
  19. сертификат национального квалификационного тестирования (далее- НКТ) или свидетельство о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии).