Ақпарат - "№19 жалпы білім беретін мектеп" КММ http://19.alschool.kz/ ru Ақпарат - "№19 жалпы білім беретін мектеп" КММ DataLife Engine 12 сәуір Ғарышкерлер күні http://19.alschool.kz/main/2162-2-sur-aryshkerler-kn.html http://19.alschool.kz/main/2162-2-sur-aryshkerler-kn.html Музеймен бірге өткізіліп жүрген музейлік сабақтар мектеп оқушыларымыздың өз дүниетанымын кеңейтіп, тарихымызды санасына сіңіруде. Мектеп ұстаздары Г.Рзағазы және Г.Азимова Алғыс хатпен марапатталды.

]]>
Музеймен бірге өткізіліп жүрген музейлік сабақтар мектеп оқушыларымыздың өз дүниетанымын кеңейтіп, тарихымызды санасына сіңіруде. Мектеп ұстаздары Г.Рзағазы және Г.Азимова Алғыс хатпен марапатталды.

]]>
admin Wed, 17 Apr 2024 12:24:47 +0600
«Бүкіләлемдік аутизм жайлы ақпарат тарату күні» http://19.alschool.kz/main/2139-bkllemdk-autizm-zhajly-aparat-taratu-kn.html http://19.alschool.kz/main/2139-bkllemdk-autizm-zhajly-aparat-taratu-kn.html ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАР АУТИЗМІ» тақырыбында түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Іс - шара спикері мектептің
арнайы педагогы Елеусизова Жания Муратбекқызы.  Педагогтар инклюзивті білім беру бойынша іс - тежірибелерімен бөлісті.
 
]]>
ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАР АУТИЗМІ» тақырыбында түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Іс - шара спикері мектептің
арнайы педагогы Елеусизова Жания Муратбекқызы.  Педагогтар инклюзивті білім беру бойынша іс - тежірибелерімен бөлісті.
 
]]>
admin Tue, 02 Apr 2024 14:38:52 +0600
2024 жылы мектеп қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің басталғаны туралы хабарлама http://19.alschool.kz/main/2134-2024-zhyly-mektep-yzmetnde-sybajlas-zhemorly-tuekelderne-shk-taldau-zhrgzud-bastalany-turaly-habarlama.html http://19.alschool.kz/main/2134-2024-zhyly-mektep-yzmetnde-sybajlas-zhemorly-tuekelderne-shk-taldau-zhrgzud-bastalany-turaly-habarlama.html 2024 жылы мектеп қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің басталғаны туралы хабарлама
       Алматы қаласының мемлекеттік мекемелерінде 2024 жылға арналған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу кестесіне (бұдан әрі - ААКР) және "№19 ЖББМ" КММ директоры А.Д. Иманғалиеваның 2024 жылғы 1 сәуірдегі бұйрығына сәйкес 01.04.2024 жылдан бастап 30.04.2024 жылға дейін мектеп қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізілетін болады.
Мектеп қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:
Қызметті, оның ұйымдастырушылық - басқару қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілер мен ішкі құжаттарға сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің болуына талдау жүргізу (оның ішінде қызмет бағыттары бойынша) (тексерілетін кезеңде ұйымдарға қабылданған қолданыстағы құқықтық актілердегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау);
* Мектеп қызметіне қатысты ішкі нормативтік құжаттарда сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау; 
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау және бағалау:
* Персоналды басқарумен байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Мүдделер қақтығысына байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Қаржыландыру жобаларының тиісінше іске асырылуын мониторингтеу процестерінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметтен туындайтын өзге де мәселелерді іске асыруға байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Қаржы-шаруашылық қызметпен байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Мемлекеттік сатып алу саласындағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша анықталған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтау;
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу бойынша ұсыныстар мен ескертулер электрондық пошта арқылы қабылданады kgush-19@alschool.kz  2024 жылғы 3 мамырда сағат 20.00-ге дейін.]]>
2024 жылы мектеп қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің басталғаны туралы хабарлама
       Алматы қаласының мемлекеттік мекемелерінде 2024 жылға арналған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу кестесіне (бұдан әрі - ААКР) және "№19 ЖББМ" КММ директоры А.Д. Иманғалиеваның 2024 жылғы 1 сәуірдегі бұйрығына сәйкес 01.04.2024 жылдан бастап 30.04.2024 жылға дейін мектеп қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізілетін болады.
Мектеп қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау келесі бағыттар бойынша жүргізіледі:
Қызметті, оның ұйымдастырушылық - басқару қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілер мен ішкі құжаттарға сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің болуына талдау жүргізу (оның ішінде қызмет бағыттары бойынша) (тексерілетін кезеңде ұйымдарға қабылданған қолданыстағы құқықтық актілердегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау);
* Мектеп қызметіне қатысты ішкі нормативтік құжаттарда сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау; 
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау және бағалау:
* Персоналды басқарумен байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Мүдделер қақтығысына байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Қаржыландыру жобаларының тиісінше іске асырылуын мониторингтеу процестерінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметтен туындайтын өзге де мәселелерді іске асыруға байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Қаржы-шаруашылық қызметпен байланысты сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Мемлекеттік сатып алу саласындағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
* Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша анықталған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтау;
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу бойынша ұсыныстар мен ескертулер электрондық пошта арқылы қабылданады kgush-19@alschool.kz  2024 жылғы 3 мамырда сағат 20.00-ге дейін.]]>
admin Mon, 01 Apr 2024 19:53:55 +0600
Педагогикалық кеңес өтті http://19.alschool.kz/main/2125-pedagogikaly-kees-tt.html http://19.alschool.kz/main/2125-pedagogikaly-kees-tt.html Күн тәртібінде: 
1. №4 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы. 
 2. 2022-2023 оқу жылының ІІI тоқсанындағы 2-11 сыныптардың үлгерімі мен білім сапасы  қорытындысы.
3. 9, 11-сынып білім алушыларының негізгі жалпы білім беру курсы үшін мемлекеттік (қорытынды) аттестаттауда таңдау бойынша пәнді бекіту туралы . Негізгі және орта мектеп курсы бойынша қорытынды аттестаттауға дайындық.
4. "Білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында мұғалімнің жұмысын жетілдіру "Басқаларды оқыту үшін; өзің үйрен“
     Мұғалімдер пәнді оқытудың инновациялық әдістерімен бөлісіп, практикалық жұмыс жүргізді.


]]>
Күн тәртібінде: 
1. №4 педагогикалық кеңес шешімінің орындалуы. 
 2. 2022-2023 оқу жылының ІІI тоқсанындағы 2-11 сыныптардың үлгерімі мен білім сапасы  қорытындысы.
3. 9, 11-сынып білім алушыларының негізгі жалпы білім беру курсы үшін мемлекеттік (қорытынды) аттестаттауда таңдау бойынша пәнді бекіту туралы . Негізгі және орта мектеп курсы бойынша қорытынды аттестаттауға дайындық.
4. "Білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында мұғалімнің жұмысын жетілдіру "Басқаларды оқыту үшін; өзің үйрен“
     Мұғалімдер пәнді оқытудың инновациялық әдістерімен бөлісіп, практикалық жұмыс жүргізді.


]]>
admin Fri, 29 Mar 2024 15:42:39 +0600
Бірінші сыныпқа қабылдау http://19.alschool.kz/main/2153-brnsh-synypa-abyldau.html http://19.alschool.kz/main/2153-brnsh-synypa-abyldau.html "№19 жалпы білім беретін мектеп" КММ хабарлайды: 2024 жылы Қазақстан Республикасында бірінші сыныпқа қабылдау үшін өтініштерді қабылдау 1 сәуірде басталып, 2024 жылдың 31 тамызына дейін жалғасады.
Құжаттар gov.kz электрондық үкімет порталы арқылы қабылданады!
Құжаттар тізімі:
* ата-анасының немесе заңды өкілінің өтініші еркін нысанда өтініштің өзін ұсына отырып;
* денсаулық жағдайы туралы анықтама - №065у нысан;
* 026/у – 3 баланың денсаулық паспорты;
* 3х4 баланың фотосуреті екі дана.
Өтінімдер демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін жұмыс уақытында қабылданады.

]]>
"№19 жалпы білім беретін мектеп" КММ хабарлайды: 2024 жылы Қазақстан Республикасында бірінші сыныпқа қабылдау үшін өтініштерді қабылдау 1 сәуірде басталып, 2024 жылдың 31 тамызына дейін жалғасады.
Құжаттар gov.kz электрондық үкімет порталы арқылы қабылданады!
Құжаттар тізімі:
* ата-анасының немесе заңды өкілінің өтініші еркін нысанда өтініштің өзін ұсына отырып;
* денсаулық жағдайы туралы анықтама - №065у нысан;
* 026/у – 3 баланың денсаулық паспорты;
* 3х4 баланың фотосуреті екі дана.
Өтінімдер демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін жұмыс уақытында қабылданады.

]]>
admin Fri, 29 Mar 2024 13:11:15 +0600
Бос лауазымдық орынға конкурс http://19.alschool.kz/main/2126-bos-lauazymdy-oryna-konkurs.html http://19.alschool.kz/main/2126-bos-lauazymdy-oryna-konkurs.html Алматы қаласы Білім басқармасының «№19 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі төмендегі бос лауазымдық орынға конкурс жариялайды:
 
 
  1. Орналасқан жері – Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  2. Пошталық мекен-жайы - Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  3. Телефон нөмірлері – 8 (727) 382 40 26, +77471198221
  4. Электрондық пошта мекен-жайы – kgush-19@alschool.kz
  5. Көрсетілген бос және (немесе) уақытша бос лауазымы бар білім беру ұйымының атауы – «№19 жалпы білім беретін мектеп» КММ 
  6. Еңбекке ақы төлеу мөлшері, сағаты – 85-200 мың аралығы, 
  7. Тұрақты бос лауазымның атауы – 
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
Информатика пәнінің мұғалімі – 8 сағат 
  1. Негізгі функционалдық міндеттері:
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
Білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе «учитель/мұғалім» тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
Пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
Бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
Журналдарды (қағаз немесе электрондық) толтырады;
Оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
Оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
Интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
Ата-аналарға кеңес береді;
Кәсіби құзыреттілікті арттырады;
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
Ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
Еңбекке ақы төлеу мөлшері мен шарттары – 85-200 мың аралығы;
Белгіленген бос және (немесе) уақытша бос лауазымның атауы– 
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
Информатика пәнінің мұғалімі – 8 сағат 
  1. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген кандидатқа қойылатын біліктілік талаптары:
Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық  және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.
Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.
Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.
  1. Құжаттарды қабылдау мерзімі – 26.03-28.03.2024ж.
  2. Конкурс өткізу уақыты – 29.03.2024ж.
  3.  Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жаряланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.
     
     
13. Қажетті құжаттар тізбесі:
  1. Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
  2. Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар  сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
  3. Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекен-жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
  4. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
  5. Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
  6. «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімілінде № 21579 болып тіркелген).
  7. Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
  8. Наркологиялық ұйымнан анықтама;
  9. Соттылықтың болмауы туралы анықтама;
  10. Туберкулезге қарсы ұйымнан анықтама;
  11. Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
]]>
Алматы қаласы Білім басқармасының «№19 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі төмендегі бос лауазымдық орынға конкурс жариялайды:
 
 
  1. Орналасқан жері – Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  2. Пошталық мекен-жайы - Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  3. Телефон нөмірлері – 8 (727) 382 40 26, +77471198221
  4. Электрондық пошта мекен-жайы – kgush-19@alschool.kz
  5. Көрсетілген бос және (немесе) уақытша бос лауазымы бар білім беру ұйымының атауы – «№19 жалпы білім беретін мектеп» КММ 
  6. Еңбекке ақы төлеу мөлшері, сағаты – 85-200 мың аралығы, 
  7. Тұрақты бос лауазымның атауы – 
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
Информатика пәнінің мұғалімі – 8 сағат 
  1. Негізгі функционалдық міндеттері:
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
Білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе «учитель/мұғалім» тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
Пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
Бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
Журналдарды (қағаз немесе электрондық) толтырады;
Оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
Оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
Интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
Ата-аналарға кеңес береді;
Кәсіби құзыреттілікті арттырады;
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
Ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
Еңбекке ақы төлеу мөлшері мен шарттары – 85-200 мың аралығы;
Белгіленген бос және (немесе) уақытша бос лауазымның атауы– 
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
Информатика пәнінің мұғалімі – 8 сағат 
  1. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген кандидатқа қойылатын біліктілік талаптары:
Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық  және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.
Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.
Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.
  1. Құжаттарды қабылдау мерзімі – 26.03-28.03.2024ж.
  2. Конкурс өткізу уақыты – 29.03.2024ж.
  3.  Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жаряланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.
     
     
13. Қажетті құжаттар тізбесі:
  1. Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
  2. Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар  сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
  3. Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекен-жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
  4. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
  5. Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
  6. «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімілінде № 21579 болып тіркелген).
  7. Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
  8. Наркологиялық ұйымнан анықтама;
  9. Соттылықтың болмауы туралы анықтама;
  10. Туберкулезге қарсы ұйымнан анықтама;
  11. Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
]]>
admin Tue, 26 Mar 2024 16:10:20 +0600
Бос лауазымдық орынға конкурс http://19.alschool.kz/main/2074-bos-lauazymdy-oryna-konkurs.html http://19.alschool.kz/main/2074-bos-lauazymdy-oryna-konkurs.html Алматы қаласы Білім басқармасының «№19 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі төмендегі бос лауазымдық орынға конкурс жариялайды:
 
 
  1. Орналасқан жері – Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  2. Пошталық мекен-жайы - Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  3. Телефон нөмірлері – 8 (727) 382 40 26, +77471198221
  4. Электрондық пошта мекен-жайы – kgush-19@alschool.kz
  5. Көрсетілген бос және (немесе) уақытша бос лауазымы бар білім беру ұйымының атауы – «№19 жалпы білім беретін мектеп» КММ 
  6. Еңбекке ақы төлеу мөлшері, сағаты – 150-200 мың аралығы, 
  7. Тұрақты бос лауазымның атауы – 
Физика пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
Информатика пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
  1. Негізгі функционалдық міндеттері:
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
Білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе «учитель/мұғалім» тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
Пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
Бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
Журналдарды (қағаз немесе электрондық) толтырады;
Оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
Оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
Интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
Ата-аналарға кеңес береді;
Кәсіби құзыреттілікті арттырады;
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
Ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
Еңбекке ақы төлеу мөлшері мен шарттары – 150-200 мың аралығы;
Белгіленген бос және (немесе) уақытша бос лауазымның атауы– 
Физика пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
Информатика пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
  1. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген кандидатқа қойылатын біліктілік талаптары:
Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық  және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.
Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.
Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.
  1. Құжаттарды қабылдау мерзімі – 20.02-28.02.2024ж.
  2. Конкурс өткізу уақыты – 29.02.2024ж.
  3.  Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жаряланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.
     
     
13. Қажетті құжаттар тізбесі:
  1. Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
  2. Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар  сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
  3. Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекен-жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
  4. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
  5. Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
  6. «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімілінде № 21579 болып тіркелген).
  7. Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
  8. Наркологиялық ұйымнан анықтама;
  9. Соттылықтың болмауы туралы анықтама;
  10. Туберкулезге қарсы ұйымнан анықтама;
  11. Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
]]>
Алматы қаласы Білім басқармасының «№19 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі төмендегі бос лауазымдық орынға конкурс жариялайды:
 
 
  1. Орналасқан жері – Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  2. Пошталық мекен-жайы - Алматы қаласы, Медеу ауданы, Ришат және Муслим Абдуллиндер көшесі, №11
  3. Телефон нөмірлері – 8 (727) 382 40 26, +77471198221
  4. Электрондық пошта мекен-жайы – kgush-19@alschool.kz
  5. Көрсетілген бос және (немесе) уақытша бос лауазымы бар білім беру ұйымының атауы – «№19 жалпы білім беретін мектеп» КММ 
  6. Еңбекке ақы төлеу мөлшері, сағаты – 150-200 мың аралығы, 
  7. Тұрақты бос лауазымның атауы – 
Физика пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
Информатика пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
  1. Негізгі функционалдық міндеттері:
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
Білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе «учитель/мұғалім» тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
Пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
Бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
Журналдарды (қағаз немесе электрондық) толтырады;
Оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
Оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
Интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
Ата-аналарға кеңес береді;
Кәсіби құзыреттілікті арттырады;
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
Ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді;
Еңбекке ақы төлеу мөлшері мен шарттары – 150-200 мың аралығы;
Белгіленген бос және (немесе) уақытша бос лауазымның атауы– 
Физика пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
Информатика пәнінің мұғалімі – 16 сағат 
  1. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген кандидатқа қойылатын біліктілік талаптары:
Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық  және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.
Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.
Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.
  1. Құжаттарды қабылдау мерзімі – 20.02-28.02.2024ж.
  2. Конкурс өткізу уақыты – 29.02.2024ж.
  3.  Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жаряланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.
     
     
13. Қажетті құжаттар тізбесі:
  1. Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
  2. Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар  сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
  3. Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекен-жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
  4. Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
  5. Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
  6. «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімілінде № 21579 болып тіркелген).
  7. Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
  8. Наркологиялық ұйымнан анықтама;
  9. Соттылықтың болмауы туралы анықтама;
  10. Туберкулезге қарсы ұйымнан анықтама;
  11. Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
]]>
admin Mon, 19 Feb 2024 11:59:56 +0600
"Қазақи элита" пікірсайыс http://19.alschool.kz/main/2059-azai-jelita-pkrsajys.html http://19.alschool.kz/main/2059-azai-jelita-pkrsajys.html
#өзінөзібасқару
#школьноесамоуправление
#лига
#medeuaudany

@kopd_mon_rk
@rumcdo_official
@almatydaryny
@almaty_mektepteri
@akimat_almaty
@akimat_medeu
@medeu_roo
@medeuaudany
@oqu_agartu_ministrligi
@edu.almaty 
@medeuustaz
@agaishasaparova
@gcnto_2023
]]>

#өзінөзібасқару
#школьноесамоуправление
#лига
#medeuaudany

@kopd_mon_rk
@rumcdo_official
@almatydaryny
@almaty_mektepteri
@akimat_almaty
@akimat_medeu
@medeu_roo
@medeuaudany
@oqu_agartu_ministrligi
@edu.almaty 
@medeuustaz
@agaishasaparova
@gcnto_2023
]]>
admin Thu, 11 Jan 2024 07:16:51 +0600
«Қыста кітап оқимыз, жадымызға тоқимыз» http://19.alschool.kz/main/2024-ysta-ktap-oimyz-zhadymyza-toimyz.html http://19.alschool.kz/main/2024-ysta-ktap-oimyz-zhadymyza-toimyz.html
https://www.instagram.com/p/C10_OJCI7gA/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==​​​ ]]>

https://www.instagram.com/p/C10_OJCI7gA/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==​​​ ]]>
admin Mon, 08 Jan 2024 19:09:35 +0600
Конкурс қорытындысы http://19.alschool.kz/main/2029-konkurs-orytyndysy.html http://19.alschool.kz/main/2029-konkurs-orytyndysy.html 2023-2024 оқу жылында  информатика пәні мұғалімі қызметіне жарияланға конкурсының комиссия отырысының  № 1  хаттамасының шешіміне сәйкес төмендегі үміткер жұмысқа қабылданды:
Аты-жөніМамандығы 

Машкова Наталья Игоревнаинформатика пәнінің мұғалімі

Анварова Аидәм Азатжанқызыинформатика пәнінің мұғалімі
]]>
2023-2024 оқу жылында  информатика пәні мұғалімі қызметіне жарияланға конкурсының комиссия отырысының  № 1  хаттамасының шешіміне сәйкес төмендегі үміткер жұмысқа қабылданды:
Аты-жөніМамандығы 

Машкова Наталья Игоревнаинформатика пәнінің мұғалімі

Анварова Аидәм Азатжанқызыинформатика пәнінің мұғалімі
]]>
admin Fri, 05 Jan 2024 18:25:18 +0600